Alla inlägg den 28 november 2013

Av Hannah Enström - 28 november 2013 08:38

Börjar känna ett litet agg mot min telefon som för ett mer eller mindre oväsen varenda morgon...........o liksom för att försöka lindra känslan av att vilja kasta skiten genom fönstret byter jag lite klämcheckt ringsignal i hopp om att nästa morgon vakna till harmoniskatoner pigg och utvilad o bara känna att d spritter i kroppen över tanken att få hoppa upp............men ja kan säga att ja ännu väntar på just den morgonen   


kanske skulle satsa på ljusterapi............ställer in en vit färgburk och en bomb i vardagsrummet så behöver ja bara montera lite nya lysrör när d torkat lagomt tills ja är hemma från jobbet...............känner på mig att hela familjen tycker lika mycke om den idén som jag så ja känner liksom att ja inte ens behöver fråga...................vem blir inte glad av en överaskning  


Så hem o renovera nu så ses vi pigga o utvilade imorgon 

(fast något säger mig att vi kanske frågar först iaf så slipper vi panikflytta in hos grannen när vi blivit utslängda) 


Puss på er!


 






Ovido - Quiz & Flashcards