Alla inlägg den 14 november 2013

Av Hannah Enström - 14 november 2013 08:05

Joo ibland blir ja bara så less på dessa bitterfittor.....................vad är problemet??? Gå hem o idka lite varmt umgänge så kanske ni har annat att fokusera på än att lägga energin på att anta en massa mindre smarta saker, (å även om man nu tänker en massa mindre smarta saker behöver man ju inte säga dom) nä ja bryr mej rent generellt inte speciellt mycke men mellan varven triggar d igång något i mig då jag får lust att bara vräka ur mig just precis d där som får öronen att trilla av o man bara ser paniken i deras ögon efter att få plocka upp mobilen o ringa bästa tänkbara vännina för att förmedla!!!

Tack o lov lyckas ja oftast lägga band på mig..........dock inte alltid  


Dagisfröknar (ska inte generalisera) utan ENDEL verkar ha en förkärlek till att gotta sig i föräldrars levene..........för visst är det ju så att om man separerat och den ena parten kommer med någon ny så innebär d indirekt en längre tids otrohets affär där den andra blivit bedragen och lämnad. sårad och förstörd.................................ELLER??? kan d vara så att man egentlligen inte vet ett SKIT om individerna man skvallrar om och istället sprider sina egna vilda fantasier och antaganden hött om mött??? Visst kan vi alla vare sig vi är dagisfröken eller svampforskare tänka lite längre nästa gång..................alla är inte som ja och triggas till att spä på farhågorna..........................dom flesta tycker nog situationen i sig redan är rätt jobbig och behöver inte detta snackande som grädde på moset!


Om man utgår ifrån att vi alla gör det absolut bästa vi kan i just den situation vi är så slipper vi ju detta bittra skvalldrandet  



Åså över till hundbajset: Just där i stridens hetta när man snozzat lite för många gånger när klockan blivit liiiiite för mycke när magen är hungrig men man måste prioritera när man liksom känner NNNNNNEEEEJJJJ hundbajs är inte min grej kl 06:30.....................men går d magsjuka så går d................eller så kan d vara så att någon ätit en strumpa förmycket eller 2............  


Men än en gång kan ja liksom med ett leende känna.........................va tusan skulle vi göra utan dessa tillfälliga händelser...........idag bidrog de till att jag exakt 06:31 inte hade tid känna mig trött.........


Så mina vänner FULL FART MOT FREDAG............


 



Ovido - Quiz & Flashcards