Alla inlägg under augusti 2012

Av Hannah Enström - 17 augusti 2012 07:51

Även om ja kan beklaga mig över tidiga mornar så älskar ja att tassa ut i stallet i morgonrock kl 5 på morgon...........o varje morgon när ja sedan häller upp mitt te tänker ja att va tusan nog byggde ja litet.....skulle tagit två boxar till, tror dock min sambo egentligen njuter när han svarar jo men du skulle tagit större om du velat........................fast egentligen känner han fy bubblan va skönt att d inte går in fler än 3  


På tal om delade meningar tror ja jag och min samb är ungefär som ett hetsigt Italienskt par....................ja kan lätt få ett bryt när ja förklarat samma sak för han fem gånger och han ännu inte förstår va ja menar.................. då vill ja typ lägga mig ner på golvet sparka med benen som ett barn och säga ja gör slut  

Starta de min dag med ett samtal från en underbar men avlägsen vän som gör mig lika glad varje gång och ja känner att hela denna dagen kommer att blir riktigt nice.........................dessutom väntar fredagskycklingen i marinad där hemma................................SEE YOU!!!  




Av Hannah Enström - 16 augusti 2012 12:02

Tänk att d faktiskt är så att bara man vill så hinner man..... Ibland vill man dock inte till räckligt mycke o då väljer man att säga "ja hant inte".....
När man åker till o från jobbet hinner man tänka mer än man behöver.... D blir sådandär tid då man börjar fundera på väldigt onödiga saker att egentligen ens lägga energin på.... Iaf har ja inte kunnat undgå att fundera runt ikring människors val att ta bort sig efter tidningarnas senaste skrivelser o ja kommer ALDRIG förstå eller tycka något annat än att d är sååå otroligt fegt.... Hur kan man öns tänka tanken att lämna sina barn för sitt eget ego??? För mig förblir d utanför mina gränser!!!
Till något roligare hör dock framtida planer för utökning i stallet alternativ utbyte i stallet vilket d sistnämnda mer passar min sambo :-D men nu hinner ja inte förtälja mer..... Så Tjao!

Av Hannah Enström - 16 augusti 2012 12:01

Tänk att d faktiskt är så att bara man vill så hinner man..... Ibland vill man dock inte till räckligt mycke o då väljer man att säga "ja hant inte".....
När man åker till o från jobbet hinner man tänka mer än man behöver.... D blir sådandär tid då man börjar fundera på väldigt onödiga saker att egentligen ens lägga energin på.... Iaf har ja inte kunnat undgå att fundera runt ikring människors val att ta bort sig efter tidningarnas senaste skrivelser o ja kommer ALDRIG förstå eller tycka något annat än att d är sååå otroligt fegt.... Hur kan man öns tänka tanken att lämna sina barn för sitt eget ego??? För mig förblir d utanför mina gränser!!!
Till något roligare hör dock framtida planer för utökning i stallet alternativ utbyte i stallet vilket d sistnämnda mer passar min sambo :-D men nu hinner ja inte förtälja mer..... Så Tjao!

Av Hannah Enström - 10 augusti 2012 08:37

Ni vet när man har allt men ändå söker något nytt...... Kan nog även kallas trisstes! Blir trött på d behovet men d är bara ja.... Med jämna mellan rum behöver ja göra något nytt eller annat, ja behöver både se o känna utveckling att kunna lite av mycke är livet! Vår nya jakt vän har anlänt o d var kärlek vid första ögonkastet.... Tänk att djuren snudd på kan få hjärtat att explodera av kärlek....( o även skallen att explodera mellan varven). På tal om utveckling har vi börjat spana på gårdar i småland o priserna går inte ens att jämföra med här hemma, där får man ett paradis för både sig själv o djuren för under halva priset o en möjlighet till självförsörjning vilket inte finns här om man inte är god för många miljoner...:-( så visst bär d av tidsnog! Har tröttnat på Lewis ständiga sjukdomstillstånd o lagt ner alla träningsplaner både för hans och min egen del o håller han ihop stannar han som "skogsmulle" ett år till vilket känns riktigt tråkigt men o andra sidan får ja god tid på mig att söka i hästdjungeln o Casper hinner bli lite större vilket innebär möjlighet till "mer ridtid". 7 veckors ledighet har passerat o ja säger då d.... Fy bubblan för att vara dagisfröken......
Hade ju en massa skojsiga saker att förtälja men nu tog tiden slut o skrivbordet kallar....:-)

Ovido - Quiz & Flashcards