Alla inlägg under oktober 2010

Av Hannah Enström - 28 oktober 2010 17:25

Oj så dålig ja är på att blogga.....tiden bara rinner iväg och snart är det jul, tittade på julpynt igår men tänkte vänta med att inhandla annars blir man bara sugen på att få hänga upp de....  

Casper växer så de knakar och jag njuter av livet vi lever, även om man titt som tätt får räkna kronorna så är de guld värt att få möjligheten att leva med barnen, naturen och alla djuren  


      

Av Hannah Enström - 6 oktober 2010 15:21

Äntligen är vi hemma med den lilla killen.......som vi längtat  

Livet börjar rulla på och ikväll blir det premiär ritt med Loppan, Moa och jag tog oss ut en sväng utan Liberty igår och himskans va skönt det var, Liberty fick även hon ett ordentligt pass i hagen där hon sprang runt och skrek men hon höll sig iaf innanför trådarna så det bådar ju gott.....  

Jag har beslutat mig för att köra in damen med hjälp av min underbara sambo.....för i vinter ska här tolkas......

Moa ska iväg på hoppkurs under helgen och själva åker vi upp till Svartlå för mat och prat!

Och om ja har tur.......kanske min bror fixar golvet i stallet.....  

 

Vår underbara Casper.....

  

 

Ovido - Quiz & Flashcards