Alla inlägg under maj 2013

Av Hannah Enström - 17 maj 2013 10:18

Eller? Ibland blir jag bara så trött på människor som bara gnäller och gnäller över andra, gör er av med dessa relationer ist varför ödsla tid och engagemang på dessa när man ist kan lägga den tiden på nya underbara kontakter och energibomber "Be yourself, but be your fucking best self"

Lär er vara lite lagomt ego då klarar man sig rätt bra, sluta vara så himla "hjälpsam" hela tiden med människor som endå aldrig hjälper tillbaka, en vän är någon som finns i ditt hjärta även om ni inte följs sida vid sida jämt o ständigt!


Jag är en människa med ett otroligt "DRIV" jag tycker inte om att inte göra nånting vilket jag oxå får höra men förde betyder det inte att man är en oroligstjäl, i min värld är de något helt annat, jag är ist grymt målinriktad. Jag behöver ständigt något som tar mig vidare något som utvecklar mig och gör mig till en ännu bättre kopia av mig själv...............

Jag är född jägare och det ligger i mitt blod något jag fått lära mig leva med och framförallt hantera på rätt sätt (att jaga rätt endamål)   

Om ni tänker er känslan då man öppnar skafferiet och inte vet vad ni är sugen på.......ni tar en kaka........käkar upp den och inser att nä de var inte d...................ni tar ett chips tuggar och inser nä........osv Precis så känner jag fast ist handlar det om ett sug efter ny kunskap!


Jag behöver ständig stimulans om jag sätter mig ner för att slappa o njuta av tystnaden så tar jag min en kopp kaffe slår mig ner och plockar fram en tidning............att bara sitta där o göra igenting gör mig inte gott............


Detta fenomen har jag ärft av min pappa och det är oftast han som suckar mest samtidigt som han utbrister "kan du aldrig vara ifre" förr undrade ja ofta varför han jämt var tvungen säga så när han själv är precis likadan..........................Idag förstår jag bättre, trots att han är min pappa så har ja passerat honom vad gäller utveckling av punkten RELATIONER jag har lärt mig göra slut på dessa "dåliga" relationer, jag behöver inte människor som bara tar energi vilket bidrar till att jag ist kan lägga all min "jaktinstinkt" på saker som gör mig gott..................saker som gör att jag älskar livet (även om ja drog en liten ramsa när jag plockade ner min p-bot från rutan här om dagen........effektivitet är inte alltid de billigaste sätte)  


So far soo god..................


   

  






Ovido - Quiz & Flashcards