Alla inlägg under november 2010

Av Hannah Enström - 23 november 2010 12:16

Fy vad jag saknar min fyrbenta vän.....känns jätte konstigt!

Men vi har ju fått hem en super söt dam med mycket krut som Moa för fullt håller på att lära känna och dom är bara SÅÅÅÅ söta....

Afrodite gör mer än gärna lite kick språng som Moa håller på att råda bot på så jag har henne i lina än så länge så hon inte ska bli rädd om hon råkar trilla av......

  

Träningspass påbörjat.......

  

 

Av Hannah Enström - 10 november 2010 15:15

Äntligen faller en massa snö och så länge ja inte måste ut med bilen så älskar ja de.....

Vi har varit och gjort stallet för idag ifa vi skulle bli insnöade....känns lite konstigt att lämna hästarna ute utan täcken men dom behöver lägga på sig bra med päls så dom klarar en vinter på lösdrift, har dock köpt ett redigt täcke till Loppan när det blir som kallast......måste bara påminna min sambo att komma ihåg svänga om Linda för att hämta det....   

På fredag ska vi hämta den lilla ponnyn om nu vädret tillåter vill säga och på söndag kör vi hem stoet som ja velat ha iväg gärna igår....  

Har hunnit vara ut och skotta upp snö mot husväggen så nu kanske det inte är så golvkallt i vårat vardagsrum, tänk om vintern kunde vara så här underbara hela tiden.....lätt snö och runt -10 grader......hade ju varit underbart!


Mäklaren har varit här idag och tittat på huset men man blir ju lite kluven för huset är ju underbart.......lite gammalt och ovanligt inget tråkigt älvsbyhus......drömmen hade ju varit en Norrbottensgård men man kan ju inte få allt......till helgen får vi se om det blir något bud på gården vi spanat in....känns lite avsides......och om jag säger avsides så är det väldigt avsides....  


Casper har lagt liggvagnen på vinden och valt sittvagn ist....  


   

Åså två trötta barn....

    

 

Av Hannah Enström - 5 november 2010 15:18

Visst är det helt frivilligt att läsa en blogg......du söker dig själv dit och du väljer själv att ta del av den......

 

Jag har nämligen fått väldig kritik om huruvida ja lägger ut min familj här och som pricken över i ett även lagt ut bilder på mig själv i bh.....TILL SAKEN HÖR att bilden visade min bebimage som ja både var och är väldigt stolt över......om man sen väljer att fokusera på min bh så ligger de ju hos den som tittar och för mig signalerar det inget annat än ren avundsjuka.....

Att ja även väljer att skriva om mina åsikter vad gäller jobb och arbetsplats är ju oxå MITT eget val........om du nu inte fattat de så gör ja det delvis för att få uttrycka mig men oxå för att de ska sticka i ögonen på den det berör och de verkar de ju verkligen ha gjort  

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards