Direktlänk till inlägg 26 februari 2014

sjuk....

Av Hannah Enström - 26 februari 2014 11:30

I tre dagar har ja legat hemma, var av två med feber.....kommer inte ihåg när febern drabbade mig sist men något ja lärt mig är att ja inte ska äta värktabletter (om d nu inte är så att febern riskerar att döda mig) för d innebär att ja indirekt får för mig att ja nog blivit frisk o genast sätter igång med en rask promenad eller nått liknande för att göra ett litet eget test för att se om alla cylindrar sätter igång......Oftast blir d ju dock istället bakslag o d känns som om hjärtat knappt orkar slå så att benen klarar av att lyfta sig genom snömodden i skoterspåret o ja liksom inser att kanske var d dom där tabletterna som vilseledde mig för en kort stund.
En annan nackdel med att vara hemma förutom att man även får ekonomiskångest är att ja är livrädd för att liksom bli drabbad av någon typ av latmask....att ja efter några dagar ska tycka d är underbart att leva som soffpotatis....bara tanken ger mig ökad puls....
Idag är ja lite på håret till för lite sjuk för att vara hemma för ja känner att d kryper lite väl mycke i mig men ja ska härda ut en dag till så kan ingen säga att ja vilat för lite :-D Kram på er alla där ute i takdroppet!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hannah Enström - 21 maj 2014 19:45

Sen sist....d liksom kommer o går d här med bloggandet...i....tur ja inte försörjer mig på den då hade d liksom sett sämre ut    Har hittat en SUPER fin häst men va tusan ja kan inte ta in någon ny fören månadsskiftet jan-feb och d är ju hundra år ...

Av Hannah Enström - 10 april 2014 07:17


Bästa tid är nu :-) Nu är d som att stå på startlinjen vi har allt d där man längtat efter sen december framför oss, morgonen är ljus o kvällen lika så! Finns inget bättre än att lägga sig i soffan kl 21 o komma på att tusan va ja är ridsugen o bara...

Av Hannah Enström - 4 april 2014 10:59

Är väl inte riktigt min starka sida men idag är kroppen helt mör efter 2 dygn me knappt någon sömn så d känns som om ja inte ens reflekterar över att ja ligger ner! Lilleman kastade sig nerför en hög klätterställning igår kväll och kan idag inte gå p...

Av Hannah Enström - 3 april 2014 14:33


Är inte min starka sida.......man kan säga att d är lite "dagsforms" betingat..............även förnuftet går lite under den kategorin.....................dagar då man är full av energi tar man gärna lite mer vanskliga beslut och efter som jag rätt o...

Av Hannah Enström - 18 februari 2014 10:18

Kommer den där dagen då man vaknar pigg o utvilad en arbetsdag....? Är inne i nån typ att smogg då ja har 100 planer men d blir ingenting av nånting man bara är..... man vet inte var man ska eller kan börja! Ikväll ska ja iaf lufta mig o en o annan f...

Ovido - Quiz & Flashcards