Alla inlägg den 5 november 2013

Av Hannah Enström - 5 november 2013 15:05

sedan stod ja helt ovetande om att något helt annat väntade......


 

Av Hannah Enström - 5 november 2013 07:55

Om man tänker på hur många timmar per år man gör på sin kontorstol kan man ju lätt helt otänkt bara säga upp sig och gå hem..................................så d bästa är nog att tänka att idag gör jag bara 8 timmar   

Jag har ju alltid haft ett sånt jädra sug efter att hela tiden klättra......................senaste året har ja inte haft d, ja har liksom bara känt mig nöjd och tillfreds med mitt jobb................idag slog de mig som en bomb rakt ner i skallen...............ja har inte tappat det suget...........ja har bara inte orkat annat än bara nöja mig  


Var upp sent igår kväll tittar ut genom fönstret o ser massor med snö fy bubblan va underbart..................hade näst intill kunnat skutta ut i trosor för att göra årets snöängel men d kändes liksom lite kallt om rumpan när ja tänkte efter mer än 30 sekunder  


Hade en lite snabb stallstund igår och efter 3 veckor vila för Milo tror ja nog d är på sin plats med en liten halsrem på helgens kommande ridtur.............för my good vilken energi han laddat med och ja kan som oxå skymta en viss besvikelse över att han fått stå...........så lite vill han nog straffa mig för att han fått stå lite åtsidan för allt d andra under dessa veckor..........fördelen är ju att d nu kommit lite snö så vi landar lite mjukare....  


Måste oxå erkänna att ja igår inte kunde låta bli.................JA TJUV spelade julmusik  


 

      







Ovido - Quiz & Flashcards