Alla inlägg den 19 december 2013

Av Hannah Enström - 19 december 2013 12:53

Om vi liksom bortser från rubriken så hoppas ja ändå på att få mötas av den höga klara vinterluften känna doften av svettig häst samtidigt som ja bländas av solen som lyser upp snön som ett stilla täcke över skogen o inse att mitt val av Norrland är det rätta  


Äntligen är julen här och ja spenderar mina sista timmar på kontoret innan ja får gå på den där ledigheten ja längtat efter i nästan ett helt år...................känna känslan av att kasta in handuken för 2013 med ett leende på läpparna och vetskapen om att detta året givit mig ännu mer lärdom och erfarenhet att ta med mig vidare!


Som alltid har ja storslagna planer för året som följer o med en underbart bra känsla i magen hoppas ja på att nästa år iförd tjockesockar o morgonrock på julaftonsmorgon få öppna min egen stalldörr o säga godjul  

Kroppen känns trött och ja känner mig som om ja vandrar i en bubbla av lycka och bara avverkar timmarna som är kvar tills vi bara får vara...................ni vet när allt bara känns väldigt harmoniskt om än energilöst så med känslan av att hjärtat är för litet att bära all kärlek ja fått möjligheten att förmedla  


well, maybe i´m just being over-sentimental


God jul Fina!


   



Ovido - Quiz & Flashcards