Alla inlägg den 20 september 2010

Av Hannah Enström - 20 september 2010 10:36

Leta fram lite fakta om vad som gäller för en jordbruksfastighet och djur men de känns som om man är så trött less och uppgiven av att HELA tiden må dåligt.....

Gubben i fråga hade ringt min bror och sagt att vi skulle ge de några dagar så skulle han återkomma........men han har ju redan beslutat sig för att inte behöva se några hästar från sin gård så vad spelar de då för roll........nåja jag får iaf några dagar på mig att kolla upp vad som gäller.....

 

Under samtalet med min bror utryckte han följande......Ja är så allergisk så ja kan inte sova i samma rum som min sons hund.......

 

Hästarna står för övrigt 70 meter från hans hus och ja hoppas verkligen att han inte tänkte sova med dom i hagen.......

  

 

   

 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards